a:5:{s:8:"template";s:7473:" {{ keyword }}
{{ text }}
";s:4:"text";s:3624:"10 Answers. I had a very eccentric dance teacher who tried to make us act out a life cycle in slow motion to this song in 4th grade, and it was one of the hardest times I've ever laughed. Vor dem refrain kommt noch; Na nananana naaa na naaa hey.. naaaa nana nana naaaaa hey Irgendwie versteh ich ab ende des refrains barny stinson keine ahnung warum xd. Ich glaube es war ein WM Song, vllt von 2010 oder 2014. We've reached the point where we ask whether this song is even real, every disco song sounds the same. Hi, I'm looking for an eurodance song with a woman singing "nanana nanana nananananana" from before February 2005, maybe 2004. It's a hip-hop song from the 90s and it features various artists. but that was the chorus anyway, not sure if there was any lyrics. What's the name of a song that has "na na na na nana na na"? I've heard the song many times on basketballvideos uploaded on youtube and I guess the song ain't that old, maybe 1 year or 2 or so.. It has nothing to do with Kylie Minogue and nothing with Tiffany. The long-haired guy in Counting Crows is just sad in this, and it kinda ruins the whole "Na Na Na" vibe to be honest. Please help us, we've been desperately trying to find this disco song for hours, searching forums, youtube and humming into soundhound but we can't seem to find this bloody song. Answer Save. Danke schon mal! Relevance. Cintura Con Cintura. really wnat to find this song … : Ich meine nicht "Dare" von Shakira. Nanana nanana nanana nanana Nanana nanana nananana 名前呼ぶ君の声に ドクン マネする仕草 似てくるトーン 分かるのさ 君の全てを その全部を you know どこへ向かえばいいのか こんな僕を誰も知 … Published on Oct 28, 2017. Hi, guys. Und dann irgendwas mit brazil. Adexe. Nana na na nanana -kleine Pause- naa na nanana -kleine Pause- naaa naaa na na na. but that was the chorus anyway, not sure if there was any lyrics. It has nothing to do with Kylie Minogue and nothing with Tiffany. I think it's from the 70s or 80s, it's nothing new, so please don't come up with Pink, or some chavvy rapper. It's the love shot Na nanana nananana Na nanana nanana Na nanana nananana … It's that song that a lot of high school bands play. Lil Wayne Nana nananana nana - na -eh. I cant even describe what it sounded like... but nana nana na na nananana nana nana na na nananana seemed to be mostly what it was, repeated, youd have to know how it sounded ofc to be able to know what it might be"! i think this is part of the chorus and it sounds like its a rock song plz help really wnat to find this song … Any idea? Greetings, RobbyT :-) Ps. Category Music; ... Song Nanana; Artist The Kelly Family; Licensed to YouTube by UMG (on behalf of Airforce1); Sony ATV Publishing, and 6 Music Rights Societies ... Song Right Now (na Na Na… Greetings, RobbyT :-) Ich suche einen Song, mit Trompeten, Gitarren und Gesang. Anonymous. Login to reply the answers Post; tom m. The song has a tune going NA NA NA in the chorus and the guy has a voice not being so dark. I've heard this song plenty of times but I don't remember crap about the lyrics. Irgendwie versteh ich ab ende des refrains barny stinson keine ahnung warum xd. Na na na na, nanananana, nananana." Land of 1000 dances my band played it last year. "Na nana nahh, na nana nana nana na naahhh, na nana na naaaaa." the chorus na na na nanana na na na na na is sung quite fast, but I'm not sure of the other lyrics. 9 years ago what song goes: na nanana na na nananana? Please help me out, many thanks! What's that song that goes, "Na-nananana-nananana-nananananana"? ";s:7:"keyword";s:43:"na nananana nananana nanana nanana 90s song";s:5:"links";s:9609:"Rote Rosen Fantag 2020 Tickets, Villeroy Und Boch Weihnachten Neuheiten 2019, Praktischen Teil Der Fachhochschulreife Nachreichen, Sum Sum Flensburg Geburtstag Preise, Bürgers Hof Land Und Lecker, Charity Ball Neuburg 2019 Bilder, Karl May Festspiele Radebeul 2019 Programm, Der Wievielte Ist Heute In Zahlen, Insel Saint Marie Karibik Urlaub, Wo Kann Ich Otter Streicheln, Wo Finde Ich Meine E Ticketnummer Austrian Airlines, Studienordnung Tu Dresden Lehramt Grundschule, Wes Anderson Isle Of Dogs, Escape Room 2 Teams Gegeneinander, Median Klinik Am Park Bad Oeynhausen Zimmer Bilder, Verschmelzung Von Buchstaben Zu Einer Glyphe, Holiday Inn Express Kaiserslautern Frühstück, Der Wievielte Ist Heute In Zahlen, Wo Mündet Der Main In Den Rhein, Flug Und Hotel New York, Pinocchios Genusswirtschaft Bad Homburg Vor Der Höhe, Feel The Beat Lübbecke 2020 Absage, Damenfahrrad 26 Zoll Tiefer Einstieg, Pflüger Schüßler Salze Shop Apotheke, Uni Frankfurt Psychologie Master Prüfungsamt, Jugend In Der Ddr Zeitzeugen, No Time To Die Lyrics, Warum Kann Peter Pan Fliegen, Vw Passat Kombi Benziner Jahreswagen, Was Existierte Parallel Zur Weimarer Republik 1919 Bis 1933, Was Existierte Parallel Zur Weimarer Republik 1919 Bis 1933, Unfall A6 Vollsperrung Heute Amberg, Wetter Schweizer Alpen 7 Tage, Reisen Aktuell Panorama Hotel Oberhof, Wertstoffhof In München Trudering München öffnungszeiten, Staatsexamen Lehramt Wie Lange Lernen, Pfh Göttingen Tag Der Offenen Tür, Was Geht Ab In Bremerhaven, Park And Ride Dortmund Westfalenhalle, Lohnt Sich All Inclusive Auf Mauritius, Wo Wohnt Man Am Schönsten An Der Ostsee, Mit Dem Zug Nach Bremen Fahren, 1 Fc Köln Logo Vector, Fahrplan Meckenheim Bahnhof Nach Bonn, St Vincenz Krankenhaus Menden Geriatrie, Veröffentlichungen Des Zentralinstituts Für Kunstgeschichte In München, Wo Parke Ich Am Besten Bei Der Allianz Arena, Fachbereich Stadtplanung Und Bauordnung Bocholt, Wohnung Mieten Auf Insel Usedom, Cityresidenz Am Bürgerpark Saarbrücken Mieten, Ausflüge Mit Kindern Kreis Coesfeld, Wo Kann Man Am Flughafen Bremen Kostenlos Parken, Vorverkauf Eiskönigin 2 Filmpalast Capitol Schwerin 20 November, Hotels An Der Elbe Altes Land, Ich Bin Single Groß Oder Klein, Mähdrescher Für Kinder Zum Fahren, Cinemaxx Göttingen Der Letzte Bulle, El Gauchito Argentinisches Steakhaus Hachenburg Speisekarte, Baumkuchen 2 Tage Vorher Backen, 4 Zimmer Wohnung Dortmund Scharnhorst, Wie Viel Einwohner Hat Lüneburg, Herbstfest Glückslos Aktion Neustadt Aisch Gewinner, Kabaneri Of The Iron Fortress Kurusu, ";s:7:"expired";i:-1;}